رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی در مدارس سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری رویداد جهاد تبیین دانش آموزان در مدارس استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

جمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در مراسم عقد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و جبهه فرهنگی اجتماعی سمنان گفت: با این تفاهم نامه شاهد رویداد جهاد تبیین در مدارس استان طی سال تحصیلی جاری خواهیم بود.

وی افزود: بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی (طرح جت) در حالی به میزبانی مدارس استان برگزار می‌شود که دانش آموزان در این طرح می‌توانند شبهات مختلف را در یک فضای صمیمی از همسالان دریافت و با استفاده از مهارت انتقادی که کسب کردند به شبهات همسالان پاسخ دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این طرح استفاده از منابع دست اول حوزه تبیین را مورد تاکید دارد، گفت: جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از دیگر ارکان این طرح هستند.

وزیری با بیان اینکه رفع شبهات دانش آموزی مهمترین رویکرد طرح در مدارس استان سمنان خواهد بود، بیان کرد: برای اجرای هر چه بهتر طرح جهاد تبیین با همکاری جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت می‌گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه هویت بخشی و ارتقای سطح اعتماد به نفس در میان دانش آموزان و معلمان از دیگر بخش‌های این تفاهم نامه همکاری و اجرای طرح جت است، گفت: خوداتکایی مدرسه با توانمندسازی دانش آموزان و فرهنگیان در مواجهه با سوالات و ابهامات و شبهات جامعه از دیگر بخش‌های این طرح است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: طرح جت ظرفیت سازی برای کنشگری در مدارس و شبکه سازی معلمان و دانش آموزان توانمند و پای کار انقلاب را نیز دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار