جا به جایی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به ساختمان جدید

با هدف افزایش فضای مطالعاتی، بهسازی، بازسازی و بازطراحی کتابخانه عمومی عارف قزوینی، ساختمان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، به مکانی جدید منتقل شد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی سال‌های اخیر با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت کتابخانه ها، اقدام به بازطراحی و بهسازی فضا‌های موجود کتابخوانی در سطح استان‌های کشور داشته که از جمله در استان قزوین، ساختمان کتابخانه‌های عمومی امام خمینی (ره)، علامه رفیعی و عارف قزوینی جزو پروژه بازطراحی و بازسازی قرار گرفته اند.

در این راستا و به منظور استفاده حداکثری از فضای ساختمان کتابخانه عارف قزوینی و خدمات رسانی گسترده‌تر به مخاطبان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به ساختمانی دو طبقه با زیربنای ۶۰۰ مترمربع واقع در خیابان سپه شهر قزوین منتقل شد.

این ساختمان، تیر ماه سال ۱۴۰۰ در ازای بدهی نیم درصد درآمد‌های شهرداری قزوین طی سال‌های ۸۳ تا ۹۲ به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تهاتر شده است.

با توجه به اینکه ساختمان اداری جدید از فضای کافی و مجزا برخوردار می‌باشد، این امکان برای واحد‌های مختلف فراهم شده که در محیطی آرام و مناسب‌تر به ارائه خدمات بپردازند.

با انتقال ساختمان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، در آینده نزدیک شاهد راه اندازی سالن‌های مطالعه و توسعه مخزن و ارتقای خدمات رسانی کتابخانه عمومی عارف قزوینی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.