مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

نگاه ما به حوزه جوانان برنامه محور و تحولی است

حاجی حسینی گفت: با تدوین سند یزد جوان تحول آفرینی در حوزه جوانان استان یزد رقم می‌خورد.

زهیر حاجی حسینی  مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در نشست با خبرنگاران در رابطه با حوزه جوانان با اشاره به اینکه ۱۱۰ سمن و ۵۵ هیئت ورزشی داریم گفت: توقعات زیادی در این حوزه از سوی مردم وجود دارد، اما تاکنون اقدامات زیادی در حوزه جوانان انجام گرفته است.

او ادامه داد: ماموریت اصلی ما در حوزه جوانان موضوع ازدواج است، سال گذشته ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد رتبه اول کشور را کسب کرده است و سال گذشته ۱۲ نشست ساماندهی حوزه جوانان با حضور شخص استاندار برگزار شد، که گواهی این است نگاه حاشیه‌ای به این بخش وجود ندارد.

او افزود: استان یزد در بخش تخصیص وام ازدواج و پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه اول کشور را دارد، معاونت جوانان استان رتبه اول کشور در شاخص‌های ازدواج، برنامه‌های هفته‌های ازدواج، هفته جوان کسب کرده و در موضوع ترویج ازدواج، کارگاه‌های مختلف پیش از ازدواج، ایجاد مراکز همسریابی، نمایشگاه‌های ازدواج، برپایی جشن‌های ازدواج آسان و آسمانی و در همه شهرستان‌ها را دنبال کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی مجموعه‌های مردم نهاد و سمن‌ها را دنبال می‌کنیم چرا که به واسطه ویروس کرونا تعطیل شده بود همچنین توجه ویژه‌ای به رویداد‌های ورزشی و زیرساخت‌های ورزشی خواهیم داشت، ارزیابی هیئت‌ها ورزشی صورت می‌گیرد که نهایتا عملکرد‌های آنان را رسانه‌ای خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار