وحدت خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

فرماندار مهرستان گفت: یکی از دلایل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وحدت امت اسلامی بود و این عوامل در شرایط کنونی نیز نقش بسزایی در خنثی کردن نقشه‌های شوم بدخواهان اسلام دارد.

  ناصر درازهی در مراسم جشن بزرگ وحدت که با حضور فرماندار، معتمدان و متنفذان و اقشار مختلف مردم مهرستان در روستای مدحوک این شهرستان برگزار شد، گفت: هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت های مسلمان بیشتر شود زمینه های بالندگی و رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی نیز بیشتر فراهم می شود.

وی بیان کرد: هفته وحدت میراث ماندگار امام راحل برای ملت مسلمان ایران و تمامی مسلمانان حهان بوده که تمامی فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان این سرزمین را نقش برآب کرده است.

فرماندار مهرستان وحدت را عامل صلح و پیروزی مسلمانان در برهه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: هفته وحدت نعمت بزرگی است که باید پاسدار آن باشیم.

بخشدار مرکزی مهرستان نیز گفت: تقدیم ۱۱ هزار شهید اهل سنت به کشور برای ایجاد آسایش و آرامش در جامعه، نقطه عطف همدلی ها و همزبانی ها میان برادران شیعه و سنی ما هست که در عصر اسلام ستیزی، دست در دست یکدیگر تا فتح قله های رفیع انسانیت دست از یاری هم برنداشته و در این راه شجاعانه تا پای جان هم ایستادگی کردند.

هاشمزهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان در سایه الطاف الهی و با توسل به وحدت در تمامی عرصه های با عزت و افتخار در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

برچسب ها: هفته وحدت ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار