فرمانده نیرو هوایی ارتش:

لحظه‌ای از افزایش توانمندی پهپادی غافل نخواهیم شد

فرمانده نیرو هوایی ارتش: رزمایش مشترک پهپادی ارتش با شرکت نیرو‌های چهارگانه ارتش در گستره جغرافیای کشور برگزار شد و ما در مراحل پایانی آن هستیم.

 ️امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش با تاکید بر اینکه لحظه‌ای از افزایش توانمندی پهپادی غافل نخواهیم شد، افزود: نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تصمیم معاونت عملیات ارتش مسئولیت کنترل عملیات هر چهار نیرو در رزمایش را برعهده داشت و بر همین اساس تمامی پرواز‌های انجام شده در قالب طرح عملیاتی رزمایش با هماهنگی نیروی هوایی انجام شد که ما شاهد یک همراهی و هماهنگی بسیار خوب میان نیرو‌های شرکت کننده بودیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به برخی از عملیات‌های انجام شده در قالب رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش اشاره کرد و افزود: شناسایی و عکسبرداری از نقاط حساس و حیاتی به خوبی توسط پهپاده انجام شد و اهداف واگذاری شده به نیروی هوایی نیز با مهمات هوشمند و پهپاد‌های انتحاری برد بلند مورد هدف و انهدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این رزمایش توانستیم با بمب قائم، موشک الماس و بمب k ۸۲ محمول بر پهپاد کمان ۱۲ اهداف را به صورت دقیق مورد اصابت قرار دهیم که این موفقیت‌ها نویدبخش آینده درخشان پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: پهپاد‌ها امروزه از جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای در اجرا ماموریت‌های نیرو‌های مسلح در سطح جهان برخوردار هستند و ما به عنوان نیروی هوایی ارتش باید بتوانیم با سرعت به سمت تبدیل شدن به یک قدرت پهپادی مقتدر و توانمند حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان‌کرد: در آینده‌ای نزدیک خبر‌های بسیار خوبی در حوزه پهپادی نیروی هوایی ارتش به سمع و نظر ملت شریف ایران خواهد رسید و به آن‌ها اطمینان می‌دهیم که فرزندانشان در نیرو‌های مسلح لحظه‌ای از توانمند شدن غافل نخواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.