همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان وجود دارد

استاندار آذربایجان شرقی با اعلام اینکه همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان وجود دارد گفت: موفقیت در پیشگیری از حوادث و جلوگیری از اغتشاشات نشانه این همدلی و همکاری است.

عابدین خرم با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته بیش از ۵۰۰ واحد راکد در استان احیا شده است، گفت: ۳۳۰ جلسه رفع موانع برگزاری و مشکلات بیش از ۶۰۹ واحد تولیدی حل و فصل شده است.

وی ببا بیان اینکه ۱۰ زمینه و زنجیره ارزش در استان تعریف شده است، گفت: افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و تکمیل طرح های نیمه تمام را هدف قرار داده ایم.

وی با اشاره به ایمن سازی سه هزار و ۵۴۰ کیلومتر راه و ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن در قالب نهصت ملی مسکن با ۶۰ درصد پیشرفت، گفت: تقویت زیرساخت‌های انرژی و برق یکی از نیاز‌های اساسی استان است و باید کار اساسی انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره روند مناسب عملیات جهادی آبرسانی و گاز رسانی به روستا‌های استان، افزود: ساخت هر روز یک کلاس و هر چهار روز یک مدرسه با مشارکت خیرین اقدامی جهادی در راستای تقویت پیش نیاز‌های آموزشی و تحصیلی استان است.

خرم با اشاره رویکرد دولت سیزدهم برای اتمام طرح‌های نیمه تمام اظهارکرد: برای تعیین تکلیف کارخانه‌های بلاتکلیف و رونق تولید، شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی ایجاد شده است.

وی انتقال زندان مرکزی تبریز را خواسته عمومی عنوان کرد و بر ضرورت ملی شدن معادن طلا تاکید کرد و گفت: وگرنه شاهد غارت این سرمایه ملی می‌شویم.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در رسیدگی جدی به پروانه‌های فساد اقتصادی از جمله فساد در برخی شورا‌ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار