تصادف های منجر به مرگ درالبرز کاهش یافت

رئیس پلیس راه البرز گفت: به رغم حجم بالای سفرهای برون شهری این استان ، میزان تصادف های منجر به مرگ در جاده های این استان بیش ازپنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

سرهنگ پیمان کرمی  به مناسبت هفته فراجا در آیین تجلیل از نمونه های ترافیکی، گفت: طی این مدت نیز تصادفات منجر به فوت در این مدت نیز ۶ درصد کاهش نشان می دهد.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت نیز تصادفات منجر به جرح و مجروحین نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۶ درصد کاهش یافته است.

کرمی گفت: با تلاش ماموران پلیس راه و مشارکت رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آمار تصادفات خسارتی نیز ۳۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

رییس پلیس راه البرز دربخش دیگری از سخنان خود از آمار تخلفات رانندگان درراه های البرز اشاره کرد و افزود:طی سال جاری برخورد با تخلفات رانندگی و تخلفات حادثه ساز به ترتیب ۴۷ و ۳۵ درصد افزایش نشان می دهد.

وی گفت: مشارکت دستگاه های مختلف امدادی اعم از هلال احمر، اورژانس، راهداری ، اتش نشانی و سایر نهادها با پلیس راه موجب پیشگیری و کاهش هرگونه حوادث رانندگی و حوادث های دیگر مانند سیل جاده چالوس بوده است.

کرمی افزود: طی این مدت ۵۳ میلیون و ۸۲۶هزار خودرو به استان البرز وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از چهاردرصد افزایش سفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.