راننده متواری سانحه رانندگی با چهار فوتی در ارومیه دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: راننده‌ای که از سرصحنه تصادفی منجر به فوت چهار نفر از شهروندان ارومیه‌ای متواری شده بود، ساعاتی پیش دستگیر شد.

حسین مجیدی پدادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: ۲ روز قبل در پی کورس شبانه راننده پژو پرشیا و راننده سمند در بلوار شهید باهنر ارومیه نرسیده به پل قویون تصادفی رخ داد که طی آن خودروی دچار سانحه آتش گرفت و چهار مصدوم سرنشین این خودرو از شدت جراحت سوختگی فوت کنند.

وی اضافه کرد: راننده پژو پرشیا که از صحنه تصادف متواری شده بود امروز بازداشت و توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه روانه زندان شد.

مجیدی با تاکید بر لزوم برخورد پلیس با اجرا کنندگان غیر قانونی مسابقه سرعت با خودرو اظهار کرد: با صدور دستور به رییس پلیس راهور استان مقرر شد دوربین‌های شهری از سه ماه گذشته تاکنون مورد بازبینی قرار گرفته و با خاطیان برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
سلام
این موضوع کورس گذاشتن وسرعت غیرمجاز و عدم رعایت مقررات راهنمایی رانندگی در استان مازندران از جمله شهر محل سکونت بنده که شهرتنکابن است خیلی آزاردهنده است و اکثر رانندگان این منطقه اعتقادی به رعایت اصول رانندگی و رعایت حق تقدم و حقوق سایرین ندارند. خوبست تصمیمات سختگیرانه تری مانند ارومیه اخذ شود و حداقل پلیس راهنمایی رانندگی به وظایف ذاتی خود یعنی نظارت عمیق تر در ارتباط با رانندگان متخلف و خطرساز عمل کند. متشکرم