کودکی بهتر، زندگی بهتر شعار روز کودک امسال

با توجه به شعار روز کودک امسال یعنی کودکی بهتر، زندگی بهتر، پویش کودکانه "بچه‌ها به سمت قله" در تمام کشور اجرا می‌شود.

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره به مسئولیت گفتمان سازیِ مضامین متعالی توسط شورای فرهنگ عمومی کشور و شوراهای فرهنگ عمومی استان‌ها بیان کرد: ضرورت دارد در هفته پیش رو این شعار محتوایی به منظور تقویت روحیه خود باوری و ارتقای انگیزه و میل به پیشرفت در کودکان، هم راستا با ظرفیت‌های فرهنگی کشور سرلوحه برنامه‌ریزی فرهنگی_ تبلیغاتی قرار گیرد و رویکرد اصلی و دوره‌ای به فرهنگ عمومی از ممیزات دوره جاری شورا بوده و تعالی تربیتی کودک و نوجوان در «سه نهاد خانواده؛ مدرسه و مسجد» از اولویت‌های نظام فرهنگی کشور است.

او گفت: بر همین اساس شعار راهبردی روز جهانی کودک امسال مصادف با ۱۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در ایران، و با توجه به لزوم تخاطب اثر بخش به زبان کودک خصوصاً در تبلیغات محیطی_ رسانه‌ای با اتکا به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ «بچه‌ها به سمت قله» انتخاب شده که علاوه بر اشاره به نشاط عمومی جامعه، حرکت و تعالی، با تکیه به تاریخ پر حماسه و آینده روشن کشور و امید به پیشرفت را در اذهان عمومی نهادینه می‌کند. 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: در اطلاع رسانی برای جلب کارگزاران؛ موثرین و فعالین اجتماعی؛ اقتصادی و... خانواده ها؛ در کنار شعار «بچه‌ها به سمت قله» تاکید بر مضمون «کودکی بهتر؛ زندگی بهتر» داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار