معاون استاندار:

برنامه راهیان پیشرفت در استان بوشهر آغاز شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اولین دوره، برنامه راهیان پیشرفت در استان ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شده است.

اکبر پورات در برنامه راهیان پیشرفت و بازدید دانش آموزان از شرکت صدرا و نیروگاه اتمی بوشهر با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: امسال با تدابیر استاندار بوشهر برای اولین دوره، برنامه راهیان پیشرفت در استان ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه راهیان پیشرفت ویژه کارکنان دولت و مدیران استانی نیز برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در همین راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ارائه تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برنامه راهیان پیشرفت براساس بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در راستای آشنایی نسل نوجوان و جوان در جهت جهاد تبیین طراحی و اجرایی شده است.

پورات گفت: هدف از اجرای طرح راهیان پیشرفت امیدآفرینی، خودباوری و تقویت اراده برای ساخت ایران قوی است.

وی خاطرنشان کرد: نظاره گری دستاورد‌های نظام در قالب یک روایت درست و جامع سبب می‌شود شناخت دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان نسبت به جایگاه کشور در منطقه و جهان عمیق‌تر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در این اردو‌ها علاوه بر بازدید از تغییرات و سیر رشد شاخص و پیشرفت‌های حاصل شده در قالب یک روایت جامع به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

پورات تاکید کرد: امسال در استان بوشهر به صورت منظم برنامه‌های راهیان نور، طرح حامیم، یاوران پیشرفت، ردا و طرح راهیان پیشرفت در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.