وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

اولویت به مناطق محروم افتخار سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افتخار و دستاورد جشنواره سی‌وپنجم، اولویت‌بخشی به مناطق محروم و مورد توجه قرار گرفتن آن‌ها به شکل ویژه است.

محمدمهدی اسماعیلی جمعه شب در گفت‌وگوی اختصاصی با تینا نجفی خبرنگار نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اظهارداشت: امسال با اولویت قرار دادن مناطق محروم در فهرست برنامه‌ها و سیاست‌های جشنواره توانستیم در همه نقاط کشورمان از جمله در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان شادی کودکان و نوجوانان را مهیا کنیم.

وی افزود: مفتخرم تا اعلام کنم که افتخار و دستاورد جشنواره سی‌وپنجم، اولویت بخشی به مناطق محروم و مورد توجه قرار گرفتن آن‌ها به شکل ویژه است.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شب گذشته در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه جمعه -۱۴ مهرماه- با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مدیران و مسوولان برگزاری جشنواره، هنرمندان و کودکان و نوجوانان در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

۳۷۷ نوجوان شامل ۲۶۱ دختر و ۱۱۶ پسر ۱۲ تا ۱۶ سال در فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت‌نام کردند و در نهایت ۴۰ خبرنگار نوجوانی که بیشترین توانمندی و استعداد در حوزه خبر و سینما را داشتند، جذب کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شدند و در قالب کارگاه‌های مختلف، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان پس از موفقیت در مرحله آزمون و مصاحبه و با پشت سر گذاشتن کارگاه‌های مختلف آموزشی در حوزه رسانه و سینما موفق شدند به این رویداد فرهنگی راه یابند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از پانزدهم تا بیستم مهر ۱۴۰۲ (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار