تقدیم ۵۰ شهید از سوی فراجا برای برقراری امنیت در کشور

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تقدیم ۵۰ شهید از سوی فراجا برای برقراری امنیت در کشور، گفت : امنیت مطلوب جامعه در سایه مجاهدت پلیس حاصل شده است.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که به مناسبت هفته انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد با تبریک این هفته، گفت : کار نیرو‌های پلیس بسیار سخت و در عین حال مهم و تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه پلیس وظیفه حفاظت از امنیت جامعه را عهده دار است، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدت نیرو‌های مسلح و پلیس خدمتگزار امنیت مطلوبی حکم فرماست، امنیتی که برای تحقق آن شبانه روز تلاش شده است.

آیت الله علما امنیت را اولویت هر کشوری خواند و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز روی این مسئله توجه خاصی دارند تا جایی که نیرو‌های مسلح را نوامیس کشور خواندند که در عین حفظ صلابت و اقتدار نظام باید برای ارتقا حداکثری امنیت تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به شهادت بیش از ۵۰ نفر از کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی در نیمه نخست امسال، یادآور شد: همین جان‌های عزیز برای حفظ امنیت کشور از دست رفته است و شهادت این عزیزان به خوبی نشان می‌دهد پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم و حافظ جان و مال مردم است.

وی از ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی یاد کرد و گفت: این اقتدار و صلابت نتیجه مدیریت کم نظیر رهبر فرزانه انقلاب، صلابت و پایداری نیرو‌های مسلح از جمله پلیس و بصیرت و حمایت همیشگی مردم از نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

آیت الله علما با اشاره به راه اندازی موج اسلام و قرآن هراسی دشمنان در دنیا، گفت: جنگ بین حق و باطل در دنیا تمامی ندارد و همه ترس دشمنان به خاطر محتوای این دین و کتاب آسمانی است که آن‌ها را اینگونه به وحشت انداخته است .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.