دولت بر توسعه و اشتغال پایدار روستایی مصمم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: دولت بر توسعه و اشتغال پایدار در روستا‌ها مصمم بوده و برای توسعه اقتصادی از فعالان و کارآفرینان روستایی حمایت می‌کند.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در روستای بشر از توابع شهرستان قزوین گفت: جامعه روستایی باید تقویت شود تا مردم بتوانند مشاغل متناسب با ظرفیت‌های روستا را داشته باشند، خوشبختانه دولت نیز برای تحقق این مهم مصمم است و برای رشد آن حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه تمدن‌ها، ثروتمند هستند و باید به رونق آن اقدام کنند، افزود: کار اقتصادی و تولید ثروت در کنار مجاهدت‌های انسانی به توسعه و گسترش تمدن سازی و ایران قوی منجر می‌شود.

رجحانی تاکید کرد: مهمترین مساله برای تحقق تمدن اسلامی وجود یک اقتصاد قوی است که باید آن را از بین مردم و در روستا‌ها شروع کرد.

به گفته این مسئول، امروز شاهد یک واحد تولیدی در یکی از روستا‌های استان هستیم که این مساله نشان از تحولات مثبت اقتصادی در بین کارآفرینان و بانوان کارآفرین قزوین دارد.

وی خاطرنشان کرد: از دهیاران استان قزوین می‌خواهم از روستا بشر و توانمندی‌های آن بازدید کنند تا انشالله شاهد چنین اتفاقاتی در دیگر نقاط استان باشیم.

در روستای بشر یک واحد بسته بندی حبوبات و فرآوری محصولات کشاورزی در مساحتی به متراژ یک هزار متر مربع افتتاح شد.

این واحد تولیدی شامل ۲ سالن مجزا از یکدیگر است که به انجام بوجاری، بسته بندی حبوبات و محصولات کشاورزی اقدام می‌کند.

این واحد قادر است سالانه سه هزار بسته محصولات کشاورزی را پس از فرآوری برای مصرف به بازار روانه کند.

بشر روستایی است از توابع بخش کوهین که در استان قزوین واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.