بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان شاهرودی توزیع شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شاهرود از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند شهرستان به همت خیران و بنیاد کرامت رضوی خبر داد.

احمدیان ، درباره اقدامات کانون‌های خدمت یاران رضوی در سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند، گفت: دو نوع کمک از سوی خادم یاران رضوی در این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفته که یکی از آنها بسته‌های معیشتی و دیگری لوازم‌التحریر و نوشت افزار است که بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند در این طرح توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی ۶۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهرود با بیان اینکه این بسته‌ها ۱۵ قلم کالا را در درون خود دارد، گفت: شکر، روغن، برنج، رب، ماکارونی و … در این بسته‌ها وجود دارد.

احمدیان با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های نوشت افزار و لوازم‌التحریر و همچنین کیف مدرسه نیز ۴۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود، افزود: دفتر، مداد، خودکار، کوله پشتی، نوشت افزار و … در این بسته‌ها وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.