مشارکت مردم در ایجاد امنیت و پیشگیری از جرائم مثال زدنی است

فرمانده انتظامی استان نقش مردم را در ایجاد امنیت و پیشگیری از جرائم را مثال زدنی دانست و بیان داشت: امنیت حاکم نتیجه همراهی و همدلی معتمدین و بزرگان طوایف با پلیس است.

 سردار  دوستعلی جلیلیان طی نشست صمیمی با جمعی از ریش سفیدان و سران طوایف استان اظهار داشت: افتخار داریم که پیرو خط رهبر و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم و آرامش شهروندان نتیجه تعامل معتمدان و ریش سفیدان با پلیس است، از این رو این افراد بازوی توانمند پلیس در حفظ نظم و امنیت هستند.

 وی در ادامه با اشاره به مردمی بودن پلیس بیان داشت: امنیت توسعه یافته و پایدار یک مقوله فراسازمانی است که بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود و در این میان نقش علما، سران طوایف و ریش سفیدان در برقراری نظم و آرامش کلیدی است و میطلبد فرماندهان و روسای به این امر مهم و مورد تاکید اهمیت ویژه‌ای قایل باشند.

 فرمانده انتظامی استان به مومن، ولایت مدار و وفادار بودن مردم استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: هیچ گونه تبعیضی بین شیعه و سنی در استان وجود ندارد و بر همین اساس با دایر شدن دفتر گزینش و استخدام درشهرستان  ایرانشهر در راستای تامین نیروی انسانی جوان و متعهد به نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۵۰ نفر از جوانان بومی منطقه در آزمون شرکت کرده اند.

 سردار "جلیلیان" در پایان ضمن تقدیر از تعامل سران طوایف در اجرای ماموریت‌های پلیس خاطرنشان کرد: ما از همکاری ریش سفیدان و بزرگان طوایف با پلیس استقبال می‌کنیم چرا که هدف ما رضایت و ایجاد امنیت شهروندان است.

  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار