نوش‌آبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مبارزه مسلحانه تنها راه نجات فلسطین است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهترین راه برای فلسطین مبارزه است و مبارزه مسلحانه تنها راه نجات این کشور است.

حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی خشم فرورفته مردم فلسطین است و پاسخ کوبنده و مقتدرانه علیه جنایت‌هایی است که صهیونیست‌ها در چند سال گذشته با محاصره غزه انجام دادند همچنین جنایتی که چند وقت گذشته در مسجدالاقصی کردند به همین دلیل خون ملت فلسطین به جوش آمده و این عملیات یک حرکت بی‌سابقه‌ای است که برای اولین بار موضع دفاعی فلسطین به موضع تهاجمی تبدیل شده است.

وی افزود: هجوم گسترده ترکیبی و حملات کاملا حساب شده و پیچیده سایبری، اطلاعاتی، امنیتی، موشکی و پهپادی حکایت از قدرتمندی جبهه مقاومت در فلسطین و نشانه روحیه بالا و نشاط جوانان فلسطینی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: سخن رهبر انقلاب مبنی براینکه «دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق کار خود قرار دهند، ضرر خواهند کرد چرا که این رژیم رفتنی است و آن‌ها در حال شرط‌بندی روی اسب بازنده هستند» پیامی داشت به کشور‌هایی که دل خوش کرده‌اند به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی چرا که این رژیم، پوشالی است و هیمنه آن همین بود که توسط فلسطینیان در عملیات طوفان الاقصی شکست لذا این کشور‌ها به آمریکا و رژیم صهیونیستی دل خوش نکنند، چون ماندگار نیستند و رفتنی هستند.

نوش‌آبادی اظهار کرد: ممکن است برخی کشور‌ها برای میانجی‌گری اقدام کنند، اما بهترین راه مبارزه است و مبارزه مسلحانه تنها راه نجات فلسطین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار