بازگشت ۱۳ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال بازگشت ۱۳ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید فراهم شد.

هاشم علایی گفت: با بازگشت  ۱۳ واحد تولیدی راکد واحدهای تولیدی به چرخه تولید برای بیش از ۲۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان ۶۵ درصد تحقق یافته است ، ادامه داد: قرار است هفت مورد از واحدهای تولیدی باقی مانده تا پایان امسال از رکود خارج شود.

او به کسب رتبه برتر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در میان گروه سوم شهرک‌های صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: در ۶ ماه اول امسال شهرک‌های صنعتی اردبیل در راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و غیرفعال رتبه برتر را کسب کرده که این نشان از همت و تلاش مسئولان، صاحبان واحدهای تولیدی و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی در افزایش تولید و اشتغال و توسعه صنعت استان دارد.

علایی هدف از راه‌اندازی واحدهای راکد را جذب سریع‌تر نیروی کار و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری در استان ذکر کرد و افزود: پس از پایش و شناسایی واحدهای تولیدی راکد، تلاش می‌شود با استفاده از نظر مشاوران کلینیک‌های کسب ‌و کار نسبت به ارائه راهکار و مشاوره برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: آموزش، حمایت از حضور در نمایشگاه‌ها و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از اقدامات این شرکت برای فعال‌سازی واحدهای راکد استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.