پیروزی دریا در دقیقه ۹۶ پرید

دریای کاسپین بابل با بدشانسی در ثانیه‌های پایانی بازی، برد مقابل مس کرمان را از دست داد.

دریای کاسپین بابل که در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، در ورزشگاه سیمرغ بابل میزبان مس کرمان بود، با دریافت گل در دقیقه ۹۶ از رسیدن به نخستین پیروزی فصل بازماند.

دریای کاسپین بابل که با ترکیب محسن‌زاده، علی خانلرزاده، سینا خادم‌پور، امید منصوری، معین قربانی، میلاد ابطحی، مسعود اسدی، محمدحسین باباگلی، ابوالفضل آذرنوشان، محمد صابری پور و مهدی ایزدی به میدان رفته بود با گلزنی در دقیقه ۴۴ نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشت.

بابلی‌ها که در اواخر این نیمه چند حمله خطرناک بر روی دروازه مسی‌ها تدارک دیده بودند، بر روی نفوذ از سمت راست زمین و ارسال معین قربانی با ضربه سر تماشایی سینا خادم‌پور به گل رسیدند.

در نیمه دوم مس کرمان تلاش زیادی برای فرار از شکست داشت و موقعیت‌هایی به وجود آورد که در لحظات تلف شده صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و توانست در دقیقه ۹۶ روی یک پاس کوتاه و در ادامه شوت دیدنی علی وزیری پناه گل تساوی را به ثمر برساند تا این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند

محمدامین رضایی، علی تهامی، علی خلیلی، سید جلال عبدی، میلاد خدایی اصل، محمد صبوری، محمد صالح محمدی، خشایار زبرجد، عارف زینلی، پوریا غلامی و علی وزیری پناه نیز نفرات منتخب محمود محمودی‌نیا بودند که در ترکیب اولیه مس کرمان مقابل دریا بابل قرار گرفتند.

دریای کاسپین بابل در پایان هفته ششم لیگ یک فوتبال با ۳ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رقابت‌ها قرار دارد و مس کرمان نیز با ۵ امتیاز تیم سیزدهم جدول است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار