گازرسانی به ۱۳۴ واحد اقتصادی استان کرمانشاه

از ابتدای امسال تاکنون به ۱۳۴ واحد اقتصادی استان کرمانشاه اعم از واحد‌های تولیدی و صنعتی گازرسانی شده است.

حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۳۴ واحد اقتصادی استان گازدار هستند گفت : پیش بینی می‌شود تا پایان امسال شمار واحد‌های اقتصادی برخوردار از گاز طبیعی استان کرمانشاه به ۲۳۴ واحد برسد .

حسینی این شرکت آمادگی دارد به تمام صنایعی که متقاضی استفاده از سوخت پاک و ازران گاز طبیعی هستند، گازرسانی کند افزود: در گازرسانی به واحد‌های اقتصادی استان در سال گذشته شرکت گاز ۲۴ درصد بیشتر از برنامه تعیین شده اقدام به گازرسانی کرد.

وی تاکید کرد: شرکت گاز امسال امکانات لازم برای نصب و اشتراک پذیری ۲۵ هزار مشترک جدید را در استان کرمانشاه فراهم خواهد ساخت که از این تعداد تاکنون حدود ۱۱ هزار مشترک محقق شده است.

از ابتدای امسال تاکنون ۱۰هزار و ۵۹۲ مشترک جدید به تعداد مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی استان افزوده شده است.

این تعداد مشترک جدید در راستای تکمیل شبکه گازرسانی و برخورداری همه مردم استان از نعمت گاز طبیعی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به جمع مشترکان گاز استان کرمانشاه، اضافه شدند.

وی افزود: از این تعداد هفت هزار و ۲۶ مشترک در بخش شهری و سه هزار و ۵۵۶ مشترک در بخش روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: برای بهره مندی این تعداد مشترک جدید با شبکه گذاری ۳۴۱ کیلومتر، چهار هزار و ۷۳۶ علمک در استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان را ۹۹/۹ و در بخش روستایی ۹۲ درصد اعلام کرد و افزود: تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر استان کرمانشاه از نظر برخورداری از گاز، استان سبز اعلام شود .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار