برگزاری تجمع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین

تجمع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی در محل دانشگاه رازی برگزار شد.

محمد نبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه، امروز (۱۷ مهر) در تجمع، از عملیات طوفان الاقصی به عنوان یک مبداء تحول تاریخی برای مردم فلسطین نام برد و گفت : همانطور که سال ۱۹۴۸ "روز نکبت" رقم خورد و صد‌ها هزار فلسطینی از سرزمینشان رانده شده و رژیم غاصب اسرائیل شکل گرفت، روز عملیات طوفان الاقصی هم یک مبداء تحولات تاریخی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز به فضل الهی، کیاست، ولی امر مسلمین و مجاهدت و شهامت و رشادت رزمندگان مقاومت اتفاقی افتاده که نشان داده اسرائیل به معنای واقعی یک قدرت پوشالی است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه به غافلگیری اسرائیلی‌ها در حمله رزمندگان مقاومت اشاره کرد و گفت: در تاریخ ۷۵ ساله رژیم غاصب اسرائیل چنین موضوعی تاکنون بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: آنچه که در جریان عملیات رزمندگان مقاومت مورد توجه قرار گرفت، شکست اطلاعاتی و امنیتی اسرائیلی‌ها بود، چراکه آن‌ها همواره اینطور وانمود می‌کردند که قدرت اطلاعاتی و امنیتی بالایی دارند، اما مشخص شد که نتوانسته اند عملیاتی که قطعا از حدقل یک ماه قبل برنامه ریزی شده بود را متوجه شوند.

احمدی با تاکید براینکه این اتفاق برای مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت عزت به همراه آورده است، اظهار کرد: باید این عزت را پاس داشت و تا جایی که می‌توانیم روی آن کار کنیم و تبلیغ رسانه‌ای شود.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه طی سخنانی پیروزی رزمندگان مقاومت را حاصل سال‌ها صبوری مردم فلسطین عنوان کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین چندین دهه است که مورد ظلم قرار می‌گیرند، اما صبر کرده اند.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل حمایت و پیشتیبانی‌های خود را از این مردم مظلوم اعلام کرد و با نامیدن روزی به نام "قدس" به آن‌ها روحیه داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: طبق سنت الهی و براساس آیات قرآنی کسانی که صبوری می‌کنند، خداوند نتیجه صبر آن‌ها را می‌دهد و امروز یکی از سنت‌های الهی محقق شده است.

وی تاکید کرد: به فضل الهی اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر و محور مقاومت قوی‌تر می‌شود.

جلیلیان اعلام کرد: امروز شاهدیم با رشادت‌های شهید سلیمانی، محور مقاومت منسجم شده و دشمن هر روز متحمل هزینه‌های سنگین تری خواهد شد.

در پایان این تجمع، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه رازی به شکرانه پیروزی نیرو‌های مقاومت فلسطین قرائت شد و دانشگاهیان پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.