جهاد تبیین از نوع کار انبیا است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین کاری است که از نوع کار انبیا است و برای نجات جامعه بشری صورت می‌گیرد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در قرارگاه جهاد تبیین استان گفت: ما بعد از چهل و اندی سال هنوز به فرزندان خود نفهماندیم که این دشمن یعنی کی؟ لذا مشخص است ضعف وجود دارد یا بی تفاوتی و باید سوال کرد چرا این کار انجام نشده است؟

او خطاب به اعضای قرارگاه جهاد تبیین افزود: جای شکر دارد، زیرا توفیق دارید که در جهاد تبیین نقش داشته باشید و این کار از نوع کار انبیا برای نجات جامعه بشری است.

آیت الله عبادی گفت: آنچه در بیش از ۴۰ سال شاهد بودیم در جبهه‌های مختلف مقاومت از نظر سیاسی، نظامی و فرهنگی، انقلاب اسلامی پیروز میدان است و آثار شکست بر چهره دشمن به وضوح در همه ابعاد مشاهده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اصولا جایگاه انقلاب اسلامی و رهبری آن به عنوان نائب حضرت مهدی (عج) تحقق پیدا کرده و همراه با کرامت‌ها است بنابر این نیست که همه امور با معجزه انجام شود، ما به اندازه تلاشمان نتیجه خواهیم گرفت، اما اصل جریان، جریان ما عندالله است.

او ادامه داد: به قول یکی از رؤسای جمهور کشور‌های خارجی با این همه فتنه و آشوب و هجومی که بر جمهوری اسلامی ایران شده است، اگر یکی بر کشور دیگری شده بود آن کشور از پا درآمده بود؛ لذا انقلاب اسلامی راه خود را طی می‌کند و این ما هستیم که آزمایش می‌شویم.

آیت الله عبادی بیان کرد: سخن در وحشی گری‌های غرب نیست و این موضوع را همواره باید تکرار کرد، مراد از غرب نه اروپای جمعیتی است و نه جغرافیایی بلکه منظور تفکر اومانیستی است؛ ما زمانی خیال می‌کردیم این‌ها وحشی هستند الان باید تجدیدنظر کرد، زیرا این‌ها ننگ وحشی هستند چرا که انسان‌های وحشی افسانه‌هایی دارند که براساس فطرت انسانی آن‌ها را رعایت می‌کنند برخلاف این افراد که بویی از انسانیت نبرده‌اند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بیرجند با بیان اینکه رضاشاه، صدام، توسعه استعمال تریاک و مواد مخدر و داعش یعنی چهره غرب، تصریح کرد: از نظر علمی، چون انسان ذاتا موجود فرهنگی است لذا انسان را در قیافه نمی‌شود تعریف کرد بلکه انسان براساس صفاتش توصیف می‌شود.

او گفت: کسی که صفت گرگ دارد یعنی گرگ است، مکتب غرب می‌گوید انسان، گرگ انسان است یا انسان حیوان اقتصادی است یعنی سر مسئله اقتصاد هر لاشه‌ای را خرد می‌کند.

آیت الله عبادی عنوان کرد: انسان می‌تواند فرشته باشد، بهتر از فرشته باشد یا حتی می‌تواند حیوان باشد؛ در آمار و ارقام و انواع تفکر و اندیشه‌های فاسد را در غرب می‌بینیم، اما هیچ کدام را به فرزندان خود نگفته‌ایم، مستندات بسیاری هم وجود دارد که کار غرب ایجاد اختلاف و فساد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گاهی از زبان برخی مسئولان یا به اصطلاح با سواد‌ها مواردی را می‌شنویم که احساس می‌کنم نیروی تجزیه آن‌ها ضعیف است که می‌گویند غرب هم تمدنی دارد، اما چرا جدا نمی‌کنند آن را، باید پیشرفت‌های صنعتی را از تفکر لیبرالیستی و اومانیستی و جریان مخوف برای نوع بشر جدا کرد.

او با بیان اینکه باید پیشرفت‌های علمی را از تفکر لیبرالی که کارش ویرانی است، جدا کرد افزود: غربی‌ها علم و صنعت را به جای اینکه در راه آبادانی به کار بگیرند در راه غیر آن به کار می‌گیرند به طوری که اگر ۸ میلیارد جمعیت کره زمین، ۱۰ برابر هم بشود کره زمین پاسخگوی نیاز‌های آن خواهد بود.

آیت الله عبادی گفت: در روز ۱۳ آبان چهره کریه غرب را به دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه دهید تا آن‌ها بیشتر این تفکر را بشناسند؛ هسته‌های مقاومت در مقابل ظلم ۸۰ ساله اسرائیل در حال مبارزه هستند و شما با تفکر و اندیشه حیوانیت و شیطنت‌های پلید مبارزه می‌کنید، پشتوانه آن نیز همین مسئله‌ای که رقم خورده است.

برچسب ها: ولی فقیه ، جهاد تبیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار