ثبت ۲۷ هزار درخواست از چهارمحال و بختیاری در سامانه درگاه ملی مجوز‌ها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ هزار و ۵۵۳ درخواست صدور مجوز توسط متقاضیان این استان در سامانه درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده است.

تهمتن عبداللهی اظهار کرد: از زمان راه‌اندازی درگاه ملی مجوز‌ها تاکنون ۲۷ هزار و ۵۵۳ درخواست صدور مجوز توسط متقاضیان استان در سامانه مربوطه ثبت و ۱۴ هزار و ۱۵ مجوز به‌صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی با اشاره به آغاز فرایند تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا به‌صورت رایگان و غیرحضوری در درگاه ملی مجوز‌ها افزود: به حُکم قانون تا پایان سال ۱۴۰۲ باید تمامی مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا (مجوز الکترونیکی) تبدیل شوند.

عبداللهی تصریح کرد: از ابتدای امسال پروانه کسب‌هایی که خارج از درگاه ملی مجوز‌ها صادر شده و در بانک اطلاعات کسب و کار‌های کشور به نشانی mojavez.ir ثبت نشده باشند از نظر دولت اعتبار قانونی ندارند و صاحبان آن‌ها در دریافت خدمات دولتی، بانکی و مالیاتی دچار مشکلات خواهند شد.


بیشتر بخوانید


وی از هشدار مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار کشور در خصوص مجوز‌های کسب و کار صادره خارج از درگاه ملی مجوز‌های کشور خبر داد و یادآور شد: مجوز‌های کسب و کار که از مسیر درگاه ملی مجوز‌های کشور صادر نشده باشند، در دریافت خدمات دولتی، بانکی و مالیاتی با مشکل مواجه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.