۴ ستاره آزاد و فرنگی ایران در لیست شرکت‌کنندگان مسابقات جهانی

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی در خصوص مسابقات زیر ۲۳ سال جهان از ۴ ستاره ایران نام برد.

 آخرین مرحله از مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان روز‌های ۲۳ تا ۲۹ اکتبر (اول تا ۷ آبان) در آلبانی برگزار می‌شود که ۵۸۷ کشتی‌گیر از ۵۸ کشور در آن شرکت می‌کنند. 

در این مسابقات ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند. ۴ ستاره بزرگ کشتی آزاد عبارتند از: ولادیمری گامکرلیدزه (گرجستان)، تاتسویا شیرآی (ژاپن)، امیرعلی آذرپیرا (ایران) و امیررضا معصومی (ایران)

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه گزارش خود نوشت: آذرپیرا که نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی بزرگسالان بود، در مسابقات زیر ۲۳ سال در وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت خواهد کرد. او در بلگراد به دلیل مصدومیت کامران قاسم پور جایگزین وی شد. بزرگترین رقیب آذرپیرا اسلام ایلیاسوف از آذربایجان و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان خواهد بود. برای اینکه ایران سنگر خود را در فوق سنگین حفظ کند هم معصومی برای رسیدن به قهرمانی باید برای دومین سال متوالی از سلیمان مناشویلی عبور کند.

در کشتی فرنگی ۴ ستاره مطرح عبارتند از: ایمان محمدی (ایران)، سید دانیال سهرابی (ایران)، استیون تاکاس (مجارستان)، الکس زوکه (مجارستان)

سهرابی پس از رقابت در وزن ۷۲ کیلوگرم برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان، به وزن دلخواه خود یعنی ۶۷ کیلوگرم می‌رود. در بلگراد سهرابی در اولین مبارزه خود مقابل آرتور پولیتایف از اوکراین پیروز شد، اما مقابل علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان شکست خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار