واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به برخی شایعات

پیمان جبلی درمورد تخریب‌ها و شایعات برکناری اش از ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی داد.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما درمورد تلاش برخی از افراد برای تخریب رسانه ملی و شایعات برکناری اش از این سِمت بیان کرد: همه شما دیدید و شاهد بودید و هستید شاید روزی نباشد از عزیزانی که احساس تکلیف می‌کنند؛ چه اصول گرا چه اصلاح طلب، چه چپ و چه راست، چه دشمن خارجی و چه عناصر معاند داخلی و برخی هم به نیت قربة الی الله برای تخریب مسیر حرکت رسانه ملی تلاش می‌کنند؛ از شایعات برکناری تا شکست فرآیند تحول.

جبلی گفت: سال گذشته، یکی از دوستان در جلسه‌ای گفت که فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی و می‌خواستم از تو تشکر کنم، اما چون می‌دانم بعد از عید دیگر نیستی می‌خواهم الان تشکر کنم. یعنی مطمئناً بعد از عید نیستی. 

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هر روز، شایعات با اعتماد به نفس زیادی منتشر می‌شوند. این در حالی است که چوپان دروغگو هم، یک بار دروغ گفت و رسوا شد و این چوپان دروغگو‌های دوره ما ناامید هم، نمی‌شوند و عزم و اراده خیلی قوی دارند و اگر تا الان قرار بود حرف آن‌ها درست باشد بار‌ها باید بنده از سازمان صدا و سیما رفته باشم و بار‌ها مدیران و معاونان ما باید عزل شده باشند و هرچه قدر هم بیشتر جلو می‌رویم هم عزم ما برای تحول بیشتر شده و هم عزم بعضی از دوستان عزیزان برای تخریب بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
تا دیرتر از این نشده سرتون رو از برف در بیارید ببینید چه کردین با رسانه ملی کشور با فرافکنی چیزی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
رییس محترم یک درصد احتمال نمیدید وقتی به قول خودتون همه ی دوست و دشمن دارن شما رو هر روز میکوبن کمی فکر کنید که مسیرتون غلطه که همه شاکی و ناراضی هستن از شما؟! ریزش بسیار زیاد مخاطبین رسانه ملی علیرغم پول پاشی هاتون معنی و مفهوم خاصی براتون نداره احتمالا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
واقعا به درد نمی خوری تلویزیون کیفیت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
لر
۰۷:۵۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
نه بزرگوار تو بمان . هرچه آرزوی خوبه مال تو . هرچی خوشبختی داریم از شماست .کجا حاجی !!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار