در نشست خبرى مطرح شد؛

اتمام ۶۴ پروژه در منطقه ۱۵ تا پایان سال

شهردار منطقه ۱۵ گفت: پروژه هاى تعریف شده در این منطقه ۶۴ مورد است که حدود ۷۶ درصد پیشرفت داشته است.

محمد شيرى شهردار منطقه ١٥ در نشست خبرى كه ظهر امروز برگزار شد، اظهار كرد: منطقه ١٥، بودجه چهارم شهر تهران را به خود اختصاص داده و از این باب اهميت ويژه ای به جنوب شرق تهران داده ايم.

وى گفت: اين منطقه بسيار پرچالش است اما با اين حال مردم بسيار نجيب و قدردانی دارد، پروژه هاى تعريف شده ٦٤ مورد است كه حدود ٧٦ درصد پيشرفت داشتيم.

وى بيان كرد:  تمام پروژه ها تا پايان سال به اتمام مى رسد، در بحث آسفالت كار خوبى انجام شده و حدود ٦٢ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ١٥ پخش شده است.

شهردار منطقه ١٥ بيان كرد: در دوره جديد مديريت شهرى، فرسودگى زيادي داشتيم اما تا حدودى از اين وضعيت درآمديم، بيش از ٣٠ درصد بهسازى بافت فرسوده را در منطقه انجام داديم كه ٧٠ درصد آن باقى مانده است.

شیری عنوان کرد: انبار قدیمی چای در منطقه، تغییر کاربری پیدا کرد، فضایی که حدود ۵۰ سال به عنوان انبار چای و مواد غذایی بود با تغییر کاربری از ساختمان ناایمن خارج می‌شود و با کاربری جدید یک توسعه مناسبی نیز در منطقه ایجاد می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ تصریح کرد: پروژه بزرگراه شهید شوشتری به عنوان پروژه‌ای فرامنطقه است که ۳ کیلومتر آن در منطقه ۱۵ واقع شده و قرار است فاز اول آن امسال به اتمام برسد. در ساخت این بزرگراه از ۱۶ پلاک تجاری همه آن‌ها تملک شده و از ۷ پلاک مسکونی، تملک ۵ مورد آن انجام شد و بحث تملک ۲ پلاک باقیمانده نیز تا موقع اجرا به اتمام خواهد رسید.

وی درباره موضوع معتادان متجاهر نیز یادآور شد: در منطقه ۱۵، معتادان متجاهر بخش کوه گچی جمع آوری شده و کوهسنگی نیز پاکسازی شده است. در ۶ ماهه دوم ۱۴۰۱ حدود ۳۲۰۰ نفر و ۶ ماه اول امسال ۴۸۰۰ معتاد از آقایان و ۱۲۵ نفر از خانم‌ها جمع آوری و تحویل مراکز ماده ۱۶ شدند. روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ نفر جمع آوری معتادان متجاهر در منطقه انجام می‌شود که البته بخشی از آن‌ها به دلایلی آزادسازی می‌شوند.

شیری در پایان گفت: در بحث سد معبر در شهید بروجردی، رجب نیا یا شهرزاد سابق، وضعیت بهتر شده و ترافیک در این بخش‌ها تا اوایل شب روان است.

 

در حال تكميل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار