تصاویر اختصاصی خود را از راهپیمایی ضد صهیونیستی با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی خود در روز جمعه از اقصی نقاط کشور در قالب عکس، فیلم بدون لوگو برای ما ارسال کنید.

عملیات «طوفان الاقصی» نیرو‌های مقاومت فلسطین در پانزدهم مهر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی موجی از شور و سرور در بین مسلمانان رقم زد از سوی دیگر وحشی گری‌های صهیونیست‌ها و به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان مظلوم فلسطین خشم بسیاری از مردم جهان را برانگیخت. به همین منظور مردم انقلابی ایران برای حمایت از مردم فلسطین مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی در سراسر کشور برگزار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی خود در روز جمعه بیست و یکم مهر ماه از اقصی نقاط کشور در قالب عکس، فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

 

راهپیمایی

حمایت از مردم فلسطین

راهپیمایی ضد صهیونیست

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین

مرگ بر اسرائیل

آتش زدن پرچم اسرائیل

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار