احداث بازارچه مشاغل خانگی در قزوین ضروری است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: احداث یک بازارچه متمرکز برای مشاغل خانگی و محصولات روستایی و عشایری در راستای ایجاد زنجیره ارزش برای این استان ضروری است.

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مشکل عمده بانوان کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی مربوط به بحث فروش محصولات است که وجود این بازارچه می‌تواند به تکمیل زنجیره اقتصادی و اشتغال پایدار خانواده محور کمک کند.

علیخانی بیان کرد: برای انجام این کار نیز اعتباراتی در سفر رییس جمهور به استان قزوین مصوب شده و زمین آن نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری تامین شده است.

به گفته این مسوول، هم اکنون برای تحقق این مهم گام‌های خوبی در استان برداشته شده است و زمینی نیز به مساحت هشت هزار متر مربع نیز جانمایی شده و در حال احداث است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: احداث غرفه مشاغل خانگی به شکل پراکنده در نقاط مختلف استان قزوین نیز در دستور کار قرار دارد تا بانوان قزوینی بتوانند از همه ظرفیت‌های محیطی برای ارتقای توان اقتصادی خود بهره‌مند شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: مشاغل خانگی از کسب و کار‌های کوچک و خرد محسوب می‌شوند که به طور معمول کمتر مشمول هزینه‌های سنگین مالی شده و می‌تواند بانوان را از نظر اقتصادی توانمند کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.