پرداخت ۶۵۹ فقره تسهیلات ازدواج در رزن

فرماندار رزن از پرداخت ۶۵۹ فقره تسهیلات ازدواج در پنج ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن گفت: در سال گذشته نیز در حوزه ازدواج از سوی بانک‌های عامل شهرستان ۱۲۰۰ فقره تسهیلات با اعتباری افزون بر ۱۴۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او همچنین با اشاره به کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان و تأمین و توزیع ۸۰۰ جهیزیه به احترام ۸۰۰۰ شهید استان همدان بین نوعروسان نیازمند سطح استان به عنوان یکی از افتخارات سپاه و کمیته امداد تصریح کرد: از این تعداد جهیزیه سهم شهرستان رزن ۳۴ مورد جهیزیه برای نوعروسان نیازمند این شهرستان بوده است.

غفاری‌آثار در ادامه با بیان اینکه برای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی باید در جامعه و شهرستان با برنامه‌ریزی لازم اقدام و فرهنگ‌سازی شود، افزود: فرهنگ‌سازی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در جامعه موجب امیدآفرینی در بطن جامعه خواهد بود.

او همچنین با اشاره به پیش رو بودن اتفاق مهم انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی ضرورت دارد.

فرماندار رزن در ادامه با اشاره به دستور جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر کتاب و اهمیت کتابخوانی تصریح کرد: در بحث ترویج کتاب و کتابخوانی، آموزش و پرورش و نقش معلمان و مدیران مدارس در ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان مدارس بسیار مهم و مؤثر است.

غفاری‌آثار افزود: استفاده از کتاب‌های ساده و روان با توجه به اقتضاء سن دانش آموزان از نقش مهمی در بحث ترویج و ترغیب و اشتیاق بیشتر دانش آموزان از بدو کودکی به مقوله کتابخوانی برخوردار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.