تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات در چهارمحال و بختیاری

هیات‌های اجرایی انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

محسن حسین‌میرزایی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده این بخش از فرایند انتخابات، برابر قانون در بازه زمانی تعیین شده (۱۳ لغایت ۱۹ مهر ماه) با موفقت در این استان تشکیل شد.

وی افزود: در همین ارتباط ۲۳۲ نفر در استان به عنوان اعضای اصلی مردمی هیات‌های اجرایی در ۲۹ شهرستان و بخش (۱۲ شهرستان و ۱۷ بخش) این استان انتخاب و معرفی شده‌اند.

حسین‌میرزایی اظهار کرد: برابر قانون فرمانداران و بخشداران باید اسامی ۳۰ نفر از معتمدین از بین قشر‌های مختلف مردم را با لحاظ شاخص‌های مندرج در قانون به‌خصوص بی‌طرف بودن به هیات نظارت معرفی و بعد از تایید، جلسه انتخابات هیات اجرایی را با حضور اعضای هیات نظارت برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جلسه انتخابات هیات اجرایی؛ هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند و سه نفر نیز عضو حقوقی هستند که شامل نماینده ثبت احوال و نماینده رییس کل دادگستری و در مرکز شهرستان فرماندار و در بخشداری بخشدار هستند.

وی ادامه داد: اعضای اصلی هیئت‌های اجرایی در سطح استان (اعضای حقیقی و حقوقی) ٣۱۹ نفر هستند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی از سوی تمام عوامل برگزارکننده انتخابات گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی وظیفه بسیار سنگین و خطیری بر عهده دارند و باید با رعایت تقوای الهی و تبعیت از فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، رعایت مُر قانون در راستای برگزاری سالم انتخابات و مطابق با چهار راهبرد ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب تمام همت خود را برای صیانت از رای مردم به‌عنوان حق‌الناس در کسوت امانت‌داری امین مصروف دارند.

وی ضمن تاکید بر تلاش همگانی برای مشارکت حداکثری مردم گفت: رعایت جدی و کامل بی طرفی در قول و فعل از سوی عوامل برگزار کننده انتخابات منجر به افزایش اعتماد مردم به برگزارکنندگان انتخابات و حضور پر شور و شعور آنان پای صندوق‌های رای می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار