خبر‌های رئیس شورای شهر بیرجند در خصوص طرح‌های نیمه تمام

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: تعیین تکلیف طرح‌های معطل مانده در بیرجند جزو اولویت‌های کاری ما است.

حجت‌الاسلام عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: برخی طرح‌های معطل مانده و قفل شده در بیرجند از اولویت‌های کاری شورای شهر است تا تعیین تکلیف آن‌ها را به مردم نوید دهیم.

او افزود: انتقال صنوف آلاینده، استفاده از پساب فاضلاب برای فضای سبز و ایجاد منبع آبی پایدار برای پارک‌ها، انتقال اراضی پادگان ۰۴، بهسازی ورودی‌های شهر و الحاق روستا‌های حاجی آباد، امیرآباد و چهکند به شهر بیرجند از اولویت‌های کاری است که در حضور استاندار مطرح خواهد شد تا برای انجام آن به نتیجه خوبی برسیم.

حجت‌الاسلام عبدالرزاق نژاد اظهار کرد: موضوع بازگشایی خیابان عدل و معلم گره‌هایی دارد و توافقات بین ارتش، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی نیمه کاره مانده لذا نیاز به ورود استانداری برای حمایت و مدیریت موضوع است که توافقات را به هم نزدیک کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه بازگشایی خیابان عدل به لحاظ ترافیکی و زیباسازی برای شهر اهمیت دارد بیان کرد: تعهداتی که وجود دارد باید پیگیری شود تا بتوانیم سریع‌تر کار را دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: نیمه نخست امسال بیشترین تمرکز شورای شهر و شهرداری به مسائل عمرانی شهر بوده و از جمله طرح‌های عمرانی، عملیات اصلاح و بهسازی بلوار شهدای عبادی است که زیرساخت معیوبی داشت و شهرداری توانست با اصلاح زیرساخت‌ها این بلوار را بازگشایی کند.

حجت‌الاسلام عبدالرزاق نژاد عنوان کرد: اتصال شرق و غرب از طریق بلوار و میدان شهید فایده نیز در دستور کار قرار داشت که نیمه نخست امسال به سرانجام رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: ساخت و ساز‌هایی در زمینه جداول و ایجاد فضای سبز میدان‌ها و پارک‌ها نیز از سوی شهرداری، امسال  انجام شده و ۱۶ دستگاه اتوبوس به شهرداری بیرجند تحویل شد که تعدادی هم در آینده نزدیک به ناوگان اتوبوسرانی شهر اضافه خواهد شد.

او بیان کرد: ساخت میدان اجتماعات شهر نیز جزو اقدامات ۶ ماه نخست امسال است که کار با تملک برخی فضا‌ها و ایجاد فضای سبز همچنان ادامه دارد و امید است تا پایان سال اعتبار مورد نیاز از منابع مربوطه پیگیری شود تا بتوانیم خدمتی شایسته در مرکز استان ارائه کنیم.

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار