وزیر صهیونیست:

اسرای اسرائیلی آزاد نشوند، غزه آب و انرژی نخواهد داشت

وزیر انرژی صهیونیست‌ها تهدید کرد درصورتی که اسرای این رژیم آزاد نشوند از رسیدن آب و انرژی به غزه ممانعت می‌کند.

اسرائیل کاتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه تهدید کرد تا زمانی که مقاومت فلسطین اسرای صهیونیستی را که از آغاز تنش‌های اخیر اسیر  شده‌اند، آزاد نکند، هیچ آب و برقی به غزه داده نخواهد شد.

براساس گزارش تل تریدر، کاتز در x (توییتر سابق) نوشت: «تا زمانی که ربوده‌شدگان اسرائیلی به خانه باز نگردند، هیچ کامیون سوختی وارد نمی‌شود. هیچ کس نمی‌تواند به ما موعظه اخلاق کند.»

گمانه زنی ها حاکی از آن است که در حال حاضر بیش از صد صهیونیست در غزه پس از تشدید تنش‌ها در روزهای اخیر در این باریکه اسیر هستند. درحالی که این وزیر صهیونیستی با ادعای حمایت از اسرای صهیونیستی می گوید آب و انرژی به روی غزه بسته شده است مقاومت در غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی در غره باعث شده تعدادی از اسرای صهیونیستی زیر بمباران به هلاکت برسند.

پس از تلفات و خسارات زیاد صهیونیست‌ها «یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرده است.

براساس آخرین آمار منتشر شده تعداد صهیونیست‌هایی که به هلاکت رسیدند به بیش از هزار نفر رسیده است. این درحالی است که تعداد زیادی از صهیونیست‌ها همچنان مجروح هستند و حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار