اسماعیلی مطرح کرد؛

عزم دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام/ ما با افتخار خود را خادم مردم می‌دانیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عزم دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خبر داد و گفت: تلاش دولت سیزدهم جز خدمت به مردم نیست.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به شهرستان ممسنی اظهار کرد: تلاش دولت سیزدهم جز خدمت به مردم نیست و ما با افتخار خود را خادم مردم می‌دانیم.

او با تاکید بر اینکه عزم دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، در زمینه تکمیل خارج از نوبت کتابخانه عمومی ممسنی که با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی به حال خود رها شده قول مساعد داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به تجهیز، تعمیر و تبدیل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی به سینما و تکمیل مرحله دوم نگارخانه این اداره، ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام این شهرستان مانند سد پارسیان و پتروشیمی ممسنی و تعمیر جاده‌های منتهی به بخش‌های مختلف در این شهرستان پیگیری می‌شود. 

او گفت: به مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان توجه ویژه خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه استان فارس به عنوان قطب فرهنگی کشور است، اضافه کرد: شهرستان ممسنی هم از این قاعده مستثنی نیست و منابع انسانی بسیار شاخص در حوزه‌های مختلف از امتیازات این شهرستان که همه این‌ها در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار