وزیر فرهنگ:

برای رفع مشکلات مردم به مکاتبات اکتفا نمی‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رفع مشکلات مردم به مکاتبات اکتفا نمی‌کنیم بلکه به جد پیگیر رفع آن‌ها هستیم؛ چرا که دولت صادق الوعده است.

محمدمهدی اسماعیلی در نشست شورای اداری شهرستان ممسنی، تاکید کرد: در تهران مرتب جلساتی را برای برون رفت استان‌ها و شهرستان‌ها از دامن مشکلاتی که دارند، برگزار می‌کنیم.

او با بیان اینکه در دوره اول تصمیماتی در سطح استان فارس اتخاذ شد که ثمره آن را داریم، می‌بینیم، افزود: دولت سیزدهم میراث دار پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمامی می‌باشد که باید تکمیل شوند.

اسماعیلی بیان کرد: سیاستی جدیدی که اتحاذ شده این است که ما به دنبال اجرای طرح‌های جدید نباشیم و تصمیم گرفته شد تا طرح‌هایی که بالاتر از ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، مشخص شوند و سریعتر به پایان برسند.

او افزود: در کنار این تصمیمات کلان، شهرستان‌های داریم که از محرومیت‌های تاریخی رنج می‌برند و باید برای آن‌ها برنامه‌های منسنجم پایه‌گذاری شود.

اسماعیلی با اشاره به سابقه تمدنی استان فارس، گفت: فارس قطب فرهنگی و تمدنی ما است و افتخار می‌کنیم به مفاخری که در این استان وجود دارد و مهمترین مزیت این منطقه و شهرستان ممسنی منابع انسانی بسیار شاخص در حوزه‌های مختلف است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه مسائل و مشکلات شهرستان را شنیدم و همه آن‌ها را آقای فرماندار مکتوب کرده و دغدغه‌ها را احصا کردیم که بتوانیم با یک اولویت‌بندی مشکلات را سر راه برداریم.

اسماعیلی تصریح کرد: نمی‌توانم مدعی شوم که همه مشکلات شما را بلافاصله برطرف می‌کنیم. این دولت، دولت صادق الوعده است و سعی دولت این است که اعتماد مردم را حفظ کند و نگه دارند. ما با افتخار خودمان را خادم مردم و مجری فرامین رهبر عز یز انقلاب می‌دانیم. بنای ما رفع مشکلات است.

او با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم به مکاتبه اکتفا نمی‌کنیم بلکه پیگیر هستیم افزود: از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای ساخت مجموعه ورزشی قابل قبولی استفاده می‌شود.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: مؤسسات قرآنی مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار