اهمیت بالای رفع تنش آبی و تضمین آب پایدار برای شهر اسلام آبادغرب

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت بالای رفع تنش آبی و تضمین آب پایدار برای شهر اسلام آبادغرب؛ از توافق نهایی برای انتقال آب سد آزادی به این شهر (با اعتباری نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد ریال) خبر داد.

محمد طیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در شورای اداری استان که به بررسی مشکلات این شهرستان اختصاص داشت؛ از پیگیری جدی برای اجرای طرح راه آهن کرمانشاه به اسلام آبادغرب با تصویب بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به محدودیت مالی برای اجرای پروژه‌ها با توجه به آیین نامه تفویض اختیار به استان‌ها در راستای تامین اعتبارات از محل مولدسازی از دستگاه‌های اجرایی خواست املاک و ظرفیت‌های تحت اختیار خود را برای مولد سازی در قالب یک طرح معرفی کنند.

صحرایی طرح مولدسازی را فقط شامل فروش و اجاره دادن اموال و دارایی‌ها ندانست بلکه گفت: دستگاه‌ها با مولدسازی باید به فکر انجام کار‌هایی باشند که برای اجرای طرح‌ها تامین اعتبار و برای آن‌ها درآمد داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به تصویب طرح‌های حوزه‌های مختلف مانند طرح آبرسانی به روستاها، اصلاح شبکه آب شرب و اصلاح انتقال فاضلاب شهری، نهر کشی رودخانه ارمنی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری و روستایی، احداث مدرسه و تجهیز و تعمیر مدارس، آسفالت و روکشی راه و معابر اصلی و فرعی شهری و روستایی، احداث زمین چمن مصنوعی، پروژه حوزه کشاورزی، مسکن و راه و شهرسازی روستایی و شهری (مسکن ملی) و دیگر مصوبات از دستگاه اجرایی خواست حتما آن‌ها را در مدت زمان تعیین شده اجرایی کنند.

صحرایی در ادامه ایجاد اشتغال را همچنان اولویت استان معرفی کرد و از ارگان و ادارات خواست موانع سر راه سرمایه گذاران و واحد‌های راکد را با هم افزایی بر دارند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر سخنان خود برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین رویداد کشور در چند ماه آینده عنوان کرد و از همه دستگاه اجرایی خواست برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، سلامت، ایمن و رقابتی تمام شرایط را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.