کشور‌ها از رژیم صهیونیستی می‌خواهند که حملات به غزه را متوقف کند

رویترز گزارش داد کشور‌ها از رژیم صهیونیستی خواستند تا از حمله همه‌جانبه به نوار غزه خودداری کند.

رویترز گزارش داد کشور‌ها امروز (جمعه) از رژیم صهیونیستی خواستند تا از طرح‌های حمله همه‌جانبه به شمال غزه، جایی که بیش از یک میلیون غیرنظامی دستور تخلیه را نادیده گرفته‌اند، خودداری کند.

رویترز نوشت حماس متعهد شده است که تا آخرین قطره خون بجنگد و پس از این‌که رژیم صهیونیستی گفت که باید ظرف ۲۴ ساعت به سمت جنوب حرکت کنند، به ساکنان غزه گفت که در آن‌جا نمانند. این در حالی است که تا عصر جمعه نشانه‌ای از مهاجرت دسته‌جمعی وجود نداشته است.

به گزارش این خبرگزاری «محمد» ۲۰ ساله، در خیابان بیرون ساختمانی ایستاده بود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی دو روز پیش در نزدیکی مرکز غزه، به ویرانه تبدیل شد و گفت: «مرگ بهتر از رفتن است. من اینجا به دنیا آمدم و اینجا خواهم مرد، فرار ننگ است.»

سازمان ملل اعلام کرد که با قطع منابع برق و کمبود آب و غذا در منطقه محصور فلسطین پس از یک هفته حملات هوایی تلافی‌جویانه و محاصره کامل رژیم صهیونیستی، غیرنظامیان غزه در وضعیت بحرانی قرار دارند.

«مارتین گریفیث» مسئول کمک‌های سازمان ملل در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «حلقه محاصره غیرنظامیان غزه در حال تنگ‌تر شدن است. چگونه قرار است ۱.۱ میلیون نفر در کمتر از ۲۴ ساعت در یک منطقه جنگی پرجمعیت حرکت کنند؟»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار