اجرای طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف در جاده سلامت ناژوان

مدیر ناژوان گفت:با توجه به نارضایتی شهروندان از وجود موتورسیکلت‌ها درجاده سلامت ناژوان طرح جمع‌آوری موتوسیکلت‌های متخلف از سطح این جاده اجرا می‌شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان از وجود موتورسیکلت‌ها در جاده سلامت ناژوان،  طرح جمع‌آوری موتوسیکلت‌های متخلف از سطح این جاده اجرا می‌شود.

مهدی قائلی افزود: از این پس در بعضی روز‌های هفته که تاکید بر روز‌های پایانی و تعطیلات هفته است، طرح جمع‌آوری موتوسیکلت‌های متخلف از سطح این جاده، با  هماهنگی و همکاری نیرو‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری مدیریت ناژوان و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اجرا می‌شود.

او گفت: این طرح با توجه به رعایت‌نکردن حقوق شهروندی در جاده سلامت توسط برخی موتورسیکلت‌سواران که با تردد در این مسیر‌ها علاوه بر تعرض به حقوق شهروندان، ایجاد ناامنی و نارضایتی در مسیر برای تردد ورزشکاران و سایر شهروندان به‌ویژه کودکان و دوچرخه‌سواران می‌کند، در بعضی موارد منجر به بروز حادثه برای شهروندان می‌شود، طی همکاری به عمل آمده با اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای ایجاد امنیت تردد شهروندان و ورزشکاران اجرا می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار