فسیل، پرمخاطب‌ترین فیلم در پردیس سینمایی سنندج

پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم طی نیمه نخست امسال در پردیس سینمایی سنندج، فیلم کمدی فسیل با بیش از ۵۰ هزار مخاطب بود.

 مدیر امور سینمایی استان کردستان اظهار کرد: مردم هنردوست و فرهنگ‌پرور کردستان به ویژه شهر سنندج علاقه زیادی به سینما و هنر‌های نمایشی دارند و این علاقه‌مندی ریشه در آداب و سنن تاریخی مردمان این دیار دارد.

حیدر مرادی با بیان اینکه در طول ۶ ماهه نخست امسال بیشتر از ۳۰ فیلم در ژانر‌های مختلف در پردیس سینمایی سنندج اکران شده است، گفت: پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم در این بازه زمانی، فیلم کمدی فسیل با بیش از ۵۰ هزار مخاطب بود.

وی گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر از فیلم‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج دیدن کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش دارد.

مدیر امور سینمایی استان کردستان افزود: استقبال مردم سنندج از سینما و رشد ۲ برابری آن نسبت به ۶ ماهه سال گذشته نشان از درک فرهنگی شهر سنندج است و امیدواریم که سینما بهمن که در بین سینما‌های کشور همواره درخشیده این روند را ادامه دهد.

مرادی تصریح کرد: سازمان سینمایی کشور طی هفته‌های گذشته ۴۰ سینمای پرمخاطب را انتخاب کرد که پردیس سینمایی شهر سنندج یکی از آن‌ها است.

گفتنی است؛ پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن مجهز سینمایی، گالری، کلاس‌های آموزشی، کافی‌شاپ و دیگر فضا‌های جانبی با امکان پخش صدای دالبی و سیستم پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج فعالیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.