بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری قم

آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه شهری با هزینه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در قم برگزار شد.

 حلوایی زاده،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در این مراسم با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی است گفت:گام دوم پروژه‌های شهری با هزینه بیش از ۵۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

او افتتاح فاز دوم بوستان هزار هکتاری خضر نبی به وسعت ۳۰ هکتار شامل احداث ساختمان اداری، نمازخانه، مسیر‌های پیاده‌روی، سرویس بهداشتی، پیست دوچرخه سواری به طول ۳۲۰۰ متر، زمین‌های ورزشی روباز در ۳۰۰۰ متر مربع، آلاچیق، روشنایی و پارکینگ را از مهم‌ترین طرح‌های امروز دانست و افزود: برای افتتاح این طرح بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حلوایی زاده همچنین اجرای زیرسازی با ۱۲۵ هزار تن آسفالت در یک میلیون متر مربع معابر مناطق هشت گانه با هزینه بیش از ۲۱۱۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های شاخص شهری برشمرد و گفت: ساختمان اداری منطقه ۸ شهرداری قم در سه بلوک با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع با هزینه ۴۶۰ میلیارد ریال هم امروز افتتاح شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بهره‌برداری از سامانه ثبت تخلف سرعت بلوار غدیر و کلنگ زنی ساختمان اداری منطقه ۴ شهرداری قم را از دیگر پروژه‌های شهری برشمرد.

در این مراسم همچنین کلنگ عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی خدماتی دین و زندگی و مسجد امام حسین علیه السلام در بلوار شهید کلهری در ارتباط تصویری به زمین زده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار