برقرسانی به ۱۰ مدرسه خیرساز شهرستان زرآباد

۱۰ مدرسه خیر ساز شهرستان زرآباد در اقدامی جهادی با پیگیری استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در سه روز کاری برقدار و دانش آموزان از روشنایی و سرمایش بهره‌مند شدند.

فرماندار زرآباد  در حاشیه سفر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان   اظهارکرد: این مدرسه از سال ۱۳۸۹ یعنی با گذشت ۱۳ سال فاقد برق بوده است.

کورش محمدی افزود: مدارس خیر ساز در روستاهای درک، کلات، دوکی، دودر جدید، سول جدید، دمبی، مسکی، کوه بن، علی آباد تولدر و مدرسه عمار(داخل شهر) از جمله مناطقی بودند که کار برقرسانی مدارس آن ها انجام و افتتاح شد.

وی تصریح کرد: با توجه به قول های مساعد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بزودی مدیریت برق این شهرستان نیز پس از واگذاری زمین. تامین مکان برای استقرار اداره به همراه تجهیزات و ماشین آلات مستقر خواهد شد و توجه به مطالبه به حق مردم شهرستان زرآباد این نوید را خواهیم داد که بزودی سایر ادارات دولتی نیز مستقر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: ۲۰ میلیارد ریال با حجم کار ۷۰۰ مترشبکه فشار ضعیف، ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲ دستگاه ترانسفوماتور جهت برقرسانی به این مدارس انجام شد.

محمد رئیسی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون هیچ گونه هزینه‌ای جهت حق انشعاب، توسعه شبکه و حق وصل کنتور از این مدارس دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۵ میلیارد تومان پروژه مختلف در حوزه برق شهرستان زرآباد در حال هزینه است و هیچ مشکلی برای حل مشکلات مردم نداریم، خاطرنشان کرد: تمامی قول‌هایی که برای حل مشکلات در این سفر به مردم شهرستان زرآباد داده شده تا قبل از پایان سالجاری عملی و محقق خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار