شانزدهمین اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی استان صادر شد

کارگروه شرکت‌های خودرویی استان شانزدهمین اطلاعیه خود را در خصوص شرکت رضایت خودروی طراوت نوین صادر و اقدامات صورت گرفته در این کارگروه را تشریح کرد.

در شانزدهمین اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی آمده است: در راستای پیگیری مطالبات سرمایه گذاران اقدامات ذیل در روز گذشته صورت گرفت:

۱- با حضور دادستان و بازپرس محترم جلسه‌ای با تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری رشته حسابرسی برگزار شد تا با اجرای قرار کارشناسی، میزان دقیق مطالبات اعم از اصل وجوه یا سود و میزان وجوه دریافت شده از شرکت به تفکیک مشخص گردد.

۲- دو کمیته صحت سنجی اسناد و میزان مطالبات و همچنین ارزیابی اموال، واگذاری یا فروش اموال با ترکیبی که قبلا در اطلاعیه‌های ۵، ۶ و ۷ گفته شده بود از امروز کار خود را با حضور نمایندگان کارگروه شرکت‌های خودرویی شروع نمود تا پس از شناسایی دقیق مطالبات در خصوص فروش اموال و پرداخت به سرمایه گذاران راهکار‌های مناسب را تدوین تا موجبات آرامش خاطر مالباختگان را فراهم نمایند.

ضمنأ کسانیکه همچنان و علیرغم هشدار‌ها بر ادامه اخلال در نظم عمومی و نشر اکاذیب اصرار دارند از جمله در تجمع پنجشنبه گذشته مشمول عواقب آن که قبلا اعلام کرده ایم خواهند بود. تاکنون تعداد ۶۷ نفر از این افراد با تشکیل پرونده قضایی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.