آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از عصر امروز در بیرجند

پزشکان فوق تخصص جراحی اطفال، از عصر امروز فعالیت خود را برای درمان کودکان با بیماری‌های مادرزادی در بیرجند آغاز می‌کنند.

 مسئول موسسه خیریه محکم در استان با بیان اینکه سه فوق تخصص جراحی اطفال از تهران برای پنجمین مرحله درمان کودکان با بیماری‌های مادرزادی به خراسان جنوبی سفر می‌کنند، گفت: یک پزشک از امروز کار ویزیت و جراحی بیماران را در بیمارستان رازی بیرجند آغاز می‌کند و دو پزشک دیگر نیز تا پایان هفته به استان سفر می‌کنند.

خوشایند با بیان اینکه در برنامه سفر این پزشکان ویزیت بیش از ۱۵۰ بیمار و پیش بینی جراحی بیش از ۲۰ کودک برنامه ریزی شده است، افزود: این پزشکان به مدت دو هفته تا ششم آبان ماه در بیمارستان رازی بیرجند درمان کودکان را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های درمانی کودکان رایگان انجام می‌شود، گفت: کودکان دارای بیماری‌های مادرزادی در استان شناسایی شدند، اما چنانچه بیمارانی هستند که نیاز به درمان دارند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

خوشایند رنج سنی کودکان بیمار که توسط این موسسه خیریه درمان می‌شوند را زیر ۱۵ سال اعلام کرد.

پزشکان موسسه خیریه محکم پیش از این، چهار مرحله برای ویزیت و درمان کودکان بیمار به خراسان جنوبی سفر کردند.

موسسه خیریه محکم موسسه‌ای حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد، در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی کرده است و علاوه بر این پزشکان این موسسه به صورت جهادی شهر‌های که جراحی اطفال ندارند بیماران آن شهر‌ها را درمان می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار