داداش‌زاده: متاسفانه پرسپولیسی‌ها خودزنی می‌کنند/ دود اختلافات به چشم بازیکنان و هواداران می‌رود

یک پیشکسوت فوتبال گفت: متاسفانه پرسپولیسی‌ها دارند خودزنی می‌کنند و خودشان را وارد حاشیه کردند.

بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت فوتبال درباره اینکه یحیی گل‌محمدی بعد از چند روز قهر کردن به تمرینات پرسپولیس بازگشت، اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیسی‌ها دارند خودزنی می‌کنند و خودشان را وارد حاشیه کردند. من نمی‌دانم چرا یحیی یک‌باره این اتفاقات را رقم می‌زند. به نظرم واقعیت‌ها را باید به هواداران بگویند که گل‌محمدی یا درویش مقصر است.

یحیی گل‌محمدی به اندازه کافی در پرسپولیس پول درآورده است  

او افزود: ما هم یکسری از چیز‌ها را شنیدیم و نمی‌توانیم از دور قضاوت کنیم و نمی‌دانیم اصلا  یحیی  دنبال چه چیزی است و چه هدفی دارد؟ اگر بحث مالی است که یحیی به اندازه کافی در فوتبال به خصوص در پرسپولیس  پول درآورده است. به هر حال همه مربیان در همه رشته‌ها در  یک جا‌هایی گذشت می‌کنند البته هرچه بگوییم گمانه‌زنی است، اما این رسم معرفت نیست. به نظرم در این شرایط پرسپولیس نباید خودزنی کند.

پرسپولیس مال درویش یا گل‌محمدی نیست 

داداش‌زاده درباره اظهارات گل‌محمدی مبنی بر اینکه قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و به‌خاطر وظایف مربیگری در تمرینات حاضر شده است، گفت: من متوجه نمی‌شوم یحیی قرارداد ندارد بعد باشگاه می‌گوید قرارداد این مربی را فسخ نمی‌کند. وقتی قرارداد مربی تمام شده دیگر باشگاه نیاز نیست تا قراردادش را فسخ کند و اگر بخواهند قرارداد جدید با او می‌بندند یا مربی دیگری بیاورند. پرسپولیس مال درویش یا گل‌محمدی نیست و آن‌قدر مدیرعاملان و مربیان آمدند و رفتند و هیچ اتفاقی رخ نداد.

خودشان دارند پرسپولیس را به حاشیه می‌برند 

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: به نظرم واقعیت‌ها را باید به مردم بگویند. یحیی گل‌محمدی می‌گوید که قراردادی ندارد، اما چطور روی نیمکت می‌نشیند؟ باید قرارداد ببندد تا بتواند در ادامه بازی‌ها روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. باشگاه پرسپولیس چطور می‌گوید قرارداد گل‌محمدی را فسخ نمی‌کند پس معلوم می‌شود قرارداد دارد. خودشان دارند پرسپولس را به حاشیه می‌برند و به این خودزنی می‌گویند.

پرسپولیسی‌ها باید با مردم روراست باشند 

او درباره اینکه آینده پرسپولیس را چطور می‌بیند، گفت: تیم پرسپولیس دچار بحران شده است و اختلافات بین مدیرعامل و سرمربی دودش به چشم بازیکنان و هواداران می‌رود. باید با مردم روراست باشند که  اگر گل‌محمدی را می‌خواهند، قرارداد با او ببندند و اگر نمی‌خواهند با او خداحافظی کنند. اگر یحیی قرارداد نداشته و چند روز در تمرینات حاضر نشده کار حرفه‌ای کرده است.

چرا یحیی گل‌محمدی اصرار به پرداخت آپشن‌ها دارد؟ 

داداش‌زاده درباره اظهارات گل‌محمدی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است، بیان کرد:  آن چیزی که عرف و قانون است باید رعایت شود. اگر واقعا نباید آپشن‌ها داده شود، ندهند و گل‌محمدی هم باید بپذیرد. ممکن است در بند قرارداد یحیی خیلی چیز‌ها باشد، اما وقتی باشگاه پرسپولیس  زیر سوال می‌رود و امکان دارد امتیاز باشگاه کم شود چرا اصرار می‌کند همه آپشن‌ها را بگیرد؟

پرسپولیس شخصی نیست تا اتفاقات خوبی رقم بزند 

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس با این همه قهرمانی باید پول پارو کند، گفت: اصلا قهرمانی مهم نیست و تیم‌ها این همه قهرمان شدند، اما اتفاقی نیفتاد. ما مشکلات خاص خود را داریم و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای دولت هستند و شخصی نیستند. اگر پرسپولیس  شخصی بود به طور حتم می‌توانست اتفاقات خوبی رقم بزند، اما با توجه به اینکه دولت در امور این باشگاه دخیل است و همه دنبال سهم‌خواهی هستند به طور حتم اتفاقی نمی‌افتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار