بایدن: اسرائیل اگر دوباره نوار غزه را اشغال کند اشتباه است

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد اگر اسرائیل دوباره نوار غزه را اشغال کند، اشتباه است با این حال از بین بردن حماس یک الزام ضروری است.

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: واشنگتن هر چیزی را که اسرائیل نیاز دارد در اختیارش قرار می‌دهد و فکر نمی‌کنم استقرار نیرو‌های ما ضروری باشد. تهدیدات تروریستی در خاک ایالات متحده به دلیل تحولات خاورمیانه افزایش یافته است.

وی در مصاحبه با شبکه سی بی اس مدعی شد: مطمئن هستم که اسرائیل مطابق با قوانین جنگ عمل خواهد کرد و مردم بی‌گناه غزه دارو و غذا دریافت خواهند کرد!

با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه بایدن مدعی شد که اسرائیل گروهی از افرادی را تعقیب میکند که در حملات تروریستی نقش دارند که کمتر از هلوکاست خطرناک نیست.

بایدن از زمان عملیات نیرو‌های مقاومت حماس در اراضی اشغالی موسوم به عملیات الاقصی تا کنون ۵ بار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفتگو کرده است و شماری از مقامات خود را راهی سرزمین‌های اشغالی کرده است.

وی درباره عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد که فکر می‌کنم اگر اسرائیل دوباره نوار غزه را اشغال کند، اشتباه است با این حال رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که ورود اسرائیل به غزه و از بین بردن آنچه که او افراط گرایان حماس خوانده است یک الزام ضروری است.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره نقش ایران در عملیات طوفان الاقصی گفت: در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر کمک ایران به طراحی این عملیات وجود ندارد. 

وی در ادامه با اشاره به درگیری‌های محدود چند روز اخیر در شمال اراضی اشغالی، ایران و حزب الله را از دخالت در درگیری‌ها اخیر برحذر داشت و خطاب به ایران و حزب الله گفت: دخالت نکنید.

این درحالیست که آمریکا در اقدامی پیش دستانه دو ناو هواپیما بر خود را برای مداخله احتمالی در نزدیکی فلسطین اشغالی مستقر کرده است و همچنین از استقرار یک واحد نیرو‌های واکنش سریع بر روی ناو‌های خود در این منطقه خبر داده است.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز یک شنبه در گفتگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر تعهد واشنگتن به امنیت تل‌آویو و ادامه تقویت توان آفندی و پدافندی آن، مدعی شد: «حماس نماینده مردم فلسطین نیست، پس مردم نباید بهای آن را بپردازند». وی درباره عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه نیز گفت: «ما از اسرائیل نخواستیم که عملیات زمینی را به تعویق بیاندازد یا تسریع کند، بلکه بر حمایت از آن با کمک‌های امنیتی که نیاز دارد تمرکز کرده‌ایم».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۱۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
فرانسه به همراه اروپا و آمریکا شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است.
اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در حال نسل‌کشی در غزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
بایدن تو غلط کردی مگر تو خدای روی زمینی که مردم را نابود کنی پس خدا چکاره است یعنی خدا از تو رییس جمهور امریکا کمتره باشه از این به بعد به رئیس جمهور امریکاه پناه میبریم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آمریکا منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است.
غرب منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است.
کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر سال‌ها است که از داعش حمایت می‌کند
سازمان ملل ناتوان و عاجز باید اقدامی فوری برای توقف تجاوز اسرائیل انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل در حال نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه است
آمریکا شریک رژیم اسرائیل است.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سخن اینتایاهو به بایدن *همه نیروهای نظامی من فرار کردندپسرهایت وقوم و خویشهایت را برای جنگیدن باکودکان غزه ای آماده کن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۳۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
تجاوز وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب به نوارغره هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ حماس ندارد و تاکنون هم نداشته است.
جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 10 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است.
اسرائیل جنایتکار در این مدت 10 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
جنایت دیگر رژیم صهیونیستی/ بیمارستان‌های فلسطین بمباران شد
رژیم صهیونیستی چه بمبی بر سر زنان و کودکان غزه می‌ریزد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر هستند
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۷:۰۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آمریکا جنگ غزه را مدیریت می‌کند
آمریکا عامل جنگ در غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۰۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آمریکا، غرب، هر دو شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
آخرین اخبار