سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم کاهش یافته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کاهش سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب، از همراهی پلیس با مجموعه آبفا در ارائه خدمات بهتر به مردم قدردانی کرد.

حسن بختیاری در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، از اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در قم و همچنین همراهی با مجموعه شرکت آب و فاضلاب در ارائه خدمات بهتر به مردم قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین با اشاره به ارتباط نزدیک مجموعه آبفا با پلیس راهور به ویژه در زمینه مجوز‌های حفاری گفت: در صورت سیستمی شدن صدور مجوز‌های حفاری توسط پلیس راهور، پروژه‌های آب و فاضلاب با سرعت بیشتری انجام خواهد شد که رضایتمندی مردم را نیز به همراه دارد.

مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی استان با شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با توجه به گستردگی تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در شهر‌ها و روستا‌های استان، حفظ و حراست از تجهیزات مستقر در این تأسیسات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمد عسگری با اشاره به سرقت‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته از تأسیسات آب و فاضلاب  عنوان کرد: سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از جمله مواردی بود که خطرات جانی را برای شهروندان به دنبال داشت که با همکاری نیروی انتظامی شاهد کاهش سرقت در این زمینه بوده‌ایم.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این نشست، خدمات‌رسانی در حوزه آبفا را حساس ارزیابی کرد و با تشکر از مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: نیروی انتظامی از تمام دستگاه‌های خدمات رسان در ارائه خدمات شایسته به مردم پشتیبانی خواهد کرد.

او تأکید کرد: هر زمان همفکری، همدلی و همکاری نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌ها شکل بگیرد دولت آسیب کمتری دیده و دستگاه‌ها می‌توانند به نحو مطلوب به ارائه خدمات بپردازند.

میرحیدری همچنین با اشاره به لزوم هوشیاری مردم در مراجعه مأموران ادارات و شرکت‌های خدمات رسان به منازل آن‌ها گفت: شرکت‌های آب، برق و گاز و... باید با اطلاع‌رسانی به مردم از زمان و نحوه مراجعه مأموران آن‌ها به منازل، از سو استفاده افراد فرصت‌طلب جلوگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در پایان، همکاری پلیس و شرکت آب و فاضلاب در کاهش سرقت از تأسیسات آبفا را نیز مهم دانست و گفت: با وجود ۷۰ گشت فعال در سطح استان می‌توان تا حدود زیادی از سرقت‌ها جلوگیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.