کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در نوار مرزی

 فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در نوار مرزی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ پرویز قاسم زاده گفت: در راستای تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر، مرزداران پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی و انسداد معابر و پایش مستمر نوار مرز و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در منطقه مرزی به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و به محض مشاهده مرزداران عرصه را بر خود تنگ دیده و خود و محموله موادمخدر را تسلیم مرزبانی کردند. 

سرهنگ قاسم زاده خاطر نشان کرد: مرزداران غیور هنگ مرزی زابل در این عملیات مقتدرانه موفق شدند، ضمن دستگیری دو نفر قاچاقی مواد مخدر مقدار ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۹ کیلوگرم شیشه، ۹ کیلوگرم ۹ تریاک را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی زابل با بیان اینکه در مجموعه مرزبانی استان، در برقراری امنیت پایدار جهت انجام فعالیت‌های قانونی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... در مناطق مرزی است، اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی استان دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاورد‌های مرزبانی، ضروری است همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران همواره برقرار باشد.

  

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار