ارشاد اصفهان:

کنسرت علیرضا قربانی ایراد محتوایی نداشت؛ مجوزی صادر نشد که لغو شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه کنسرت علیرضا قربانی ایراد و مشکل محتوایی نداشته است گفت: ما موافق برگزاری کنسرت هستیم اما اساساً مجوز نهایی برگزاری این کنسرت صادر نشده است.

به دنبال آغاز فصل برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرها و استان‌های مختلف، این اقدام فرهنگی نیز در شهر و استان اصفهان نیز از سر گرفته شد. اکنون پس از اطلاع‌رسانی برگزاری کنسرت علیرضا قربانی، یکی از خواننده حوزه موسیقی سنتی در اصفهان خبر از عدم برگزاری و لغو این کنسرت موسیقی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری کنسرت در استان اصفهان شامل چند مرحله است که به دلیل بروز برخی ناهماهنگی‌ها در مسیر اخذ مجوز، مجوز نهایی صادر نشد اما اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان موافق برگزاری کنسرت استاد قربانی بوده‌است.

وی ادامه داد: بررسی محتوایی کنسرت به عهده وزارت ارشاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بوده است که از این نظر مشکلی وجود نداشته است زیرا آقای علیرضا قربانی در سایر استان‌ها هم برگزاری کنسرت داشته است. درخصوص صدور مجوز برگزاری کنسرت‌ها سازمان‌ها و نهادهای مختلفی دخیل هستند که وجود برخی موارد منجر به عدم صدور مجوز نهایی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به گفت‌وگوی محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عیرضا قربانی خاطرنشان کرد: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این خواننده صحبت کرده و امیدواریم زمینه‌های برگزاری این کنسرت بزودی در اصفهان فراهم و موانع آن برطرف شوند.

عدم موافقت فرمانداری اصفهان علت عدم صدور مجوز کنسرت علیرضا قربانی

همچنین رضا دهقانی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با این موضوع اظهار داشت: صدور مجوز برای برگزاری کنسرت، نیازمند موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری است.

وی ادامه داد: در این موضوع اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان با برگزاری کنسرت مخالفتی نداشته و عدم موافقت فرمانداری اصفهان باعث شد که برگزاری کنسرت به مرحله صدور مجوز نرسد.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار