مدیر شعب صندوق امداد ولایت اردبیل:

وام مددجویی با ۲ درصد کارمزد پرداخت می‌شود

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: وام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از طریق صندوق امداد ولایت تنها با ۲ درصد کارمزد پرداخت می‌شود.

قدیر حسن‌زاده اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت بهره‌مندی از وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان، بدون ضامن و بدون کارمزد می‌توانند این منابع را دریافت کرده و گره‌ی از مشکلات زندگی خود را باز کنند.

او تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت در صورت بهره‌مندی از وام ۲۰ میلیون تومان و مبالغ بالاتر، تنها ۲ درصد کارمزد پرداخت می‌کنند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: این کارمزد بانکی برای دریافت‌کنندگان تسهیلات غیر مددجویی چهار درصد تعیین شده است.

حسن‌زاده افزود: دریافت‌کنندگان تسهیلات صندوق امداد ولایت در اکثر مواقع بازپرداخت تسهیلات خود را به شکل منظم انجام می‌دهند و ما کمتر از ۱.۴۶ معوقه بانکی داریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ابتکار دیگر این صندوق پوشش بیمه‌ای وام‌های پرداختی برای مددجویان است که در صورت فوت مددجو، پرداخت آن از طریق کمیته امداد تسویه می‌شود.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل اضافه کرد: این کار به صورت سیستمی انجام شده و مانده وام مددجوی متوفی پرداخت و عملیات تسویه انجام می‌شود.

حسن زاده بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا پرداختی وام به مددجویان با کمترین موانع بروکراسی اداری روبه‌رو شود و حتی در پذیرش ضامن شرایط سهلی را برای مددجویان فراهم کردیم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

او ادامه داد: در حوزه‌های مختلف پرداخت تسهیلات را در سال‌جاری انجام می‌دهیم که عمده این تسهیلات در حوزه اشتغال، ودیعه مسکن، وام دانشجویی، ازدواج و تأمین جهیزیه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.