۳۲۲ میلیارد ریال برای عمران شهری دوگنبدان هزینه شد

شهردار دوگنبدان گفت:۳۲۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمران شهری دوگنبدان امسال هزینه شد.

رضا قشقایی می گوید: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۳ طرح عمرانی در زمینه های ساخت کانال، پل، محوطه سازی و جدول گذاری از محل اعتبارات استانی هزینه شد.

وی بیان کرد: از این تعداد طرح های عمران شهری تاکنون بیش از پنج مورد با اعتباری بیش از ۱۶۱ میلیاردو ۷۳۷ میلیون ریال تکمیل شده است.

قشقایی ابراز کرد: ساخت کانال حد فاصل پل ۱۸۰ دستگاه تا مدرسه فراشبندی بطول ۳۵۰ متر هم اکنون با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: ساخت یک دهنه پل برروی کانال و جداول دفع آبهای سطحی پانصد دستگاه با اعتباری بیش از ۲۱ میلیاردو ۲۸۴ میلیون ریال با ۹۰ درصد پیشرفت در دست اجراست.

قشقایی اظهار کرد: فاز دوم ساخت کانال پاسداران بطول ۲۷۰ متر و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۵۸ میلیون ریال و پل بلوار اندیشه با اعتباری بیش از ۲۳ میلیاردو ۵۴۴ میلیون ریال و پیشرفت ۸۰ درصد هم اکنون در دست اجراست.

شهردار دوگنبدان گفت: کانال، کالورت ضلع شمالی فرودگاه گچساران بطول ۷۰۰ متر و اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال، ساخت پل باغ فردوس با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و۲۰ میلیاردو ۱۵۹ میلیون ریال اعتبار و ساخت کانال باغ فردوس با ۴۵ درصد و اعتبار بیش از ۱۳ میلیاردو ۳۳ میلیون ریال هم اکنون در دست اجراست.

قشقایی افزود: فاز دوم تکمیل کانال باغ فردوس با اعتبار هفت میلیاردو ۵۴۵ میلیون ریال، ساخت کانال حد فاصل مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی با اعتبار ۷۳ میلیاردو ۲۴۳ میلیون ریال،

محوطه سازی صحن ورودی گلزار شهدا با اعتبار ۸۶۰ میلیون ریال، فاز نخست ساخت کانال پاسداران با اعتبار ۲۲ میلیاردو ۳۱۱ میلیون ریال هم اکنون تکمیل و بزودی به بهره برداری می سد.

وی اظهار کرد: ساخت کانال جنب حسینیه الزهرا پانصد دستگاه سمت راست با اعتبار ۳۷ میلیاردو ۲۸۸ میلیون ریال هم اکنون در دست اجراست.

قشقایی تصریح کرد: در سال گذشته ۷۱۳تن قیر رایگان برای آسفالت معابر این شهر در نظر گرفته شده بود. همچنین برای آسفالت معابر این شهر بیش از یکهزار و ۳۱۴ تن قیر در سال جاری اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.