اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی در قم

مدیرکل ورزش و جوانان قم از اجرای بیش از ۱۵ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد.

ابراهیم سانی خانی،مدیرکل ورزش و جوانان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه  با بیان اینکه شعار امسال هفته تربیت بدنی «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» است گفت: در این هفته بیش از ۱۵ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود.

او  افزود: نواخته شدن زنگ ورزش، برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی و همگانی، میزبانی از جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان سپاه، برپایی آیین عهد جانان با حضور ورزشکاران و قهرمانان استان در مسجد مقدس جمکران با همکاری حوزه علمیه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اهدای خون جامعه ورزش و برپایی میز خدمت در نماز جمعه از برنامه‌های این هفته است.

 سانی خانی ارائه خدمات رایگان در اماکن ورزشی استان در روز شنبه ۲۹ مهر، برگزاری مسابقات تیراندازی اهداف پروازی برای خانواده ها، افتتاح پیست شمشیربازی و جشنواره ورزشی ویژه معلولان و توان یابان را از دیگر برنامه‌های هفته ترببت بدنی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان به وفقه چند باره در تکمیل سالن ورزشی ۴ هزار و ۵۰۰ نفری امام رضا در منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: متولی ساخت این مجموعه، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است و با توجه به تعلل پیمانکار، در حال رایزنی هستیم که این طرح به استان واگذار شود و به سرانجام برسد.

او افزود: بسیج سازندگی استان برای تکمیل این سالن ورزشی اعلام آمادگی کرده است و تلاش می‌کنیم با ترک تشریفات، ادامه این طرح را به این سازمان واگذار کنیم تا پس از نزدیک به ۱۲ سال، سالن ورزشی امام رضا آماده بهره برداری شود.

سانی خانی با بیان اینکه ارتقا سطح فرهنگی محیط‌های ورزشی و توجه به ارزش‌ها و اصول فرهنگ ایرانی - اسلامی از اولویت‌های این اداره کل است گفت: استان قم در ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان، رتبه نخست اقدامات فرهنگی در ورزش را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

او  با با بیان اینکه سرانه ورزشی استان هم اکنون ۶۰ سانتیمتر است گفت: تلاش می‌کنیم با تکمیل طرح‌های ورزشی در دست اجرا در سطح استان، این عدد را به ۸۰ سانتیمتر برسانیم.

سانی خانی تقویت زیرساخت‌ها و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه را از دیگر اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان توسعه ورزش همگانی با بهره گیری از ظرفیت بوستان‌های بزرگ شهر و با مشارکت سایر دستگاه‌ها را دیگر برنامه جدی این اداره کل اعلام کرد.

۲۶ مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار