انجام تعمیرات اساسی زیرآبی ۱۱ فروند شناور

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در تشریح عملکرد شش ماهه این اداره کل از انجام تعمیرات اساسی زیرآبی ۱۱ فروند شناور و ۲۳ تجهیزات استراتژیک دریایی و بندری با هدف صیانت از سرمایه‌های سازمانی و حفظ آماده به‌کاری تجهیزات مذکور خبر داد.

محمد نظری معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: انجام تعمیرات اساسی زیرآبی ۱۱ فروند شناور به ارزش تقریبی ۴۳۰ میلیارد ریال که موجب افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات، حفظ ایمنی و آماده بکاری تجهیزات استراتژیک دریایی می‌شود، از اهم این اقدامات است.

او  بازسازی و نوسازی بوم و سامانه جک نگهدارنده بوم جرثقیل موبایل ساحلی ۱۴۰ تنی به ارزش ۹۵ میلیارد ریال را از جمله این اقدامات در حوزه تعمیر و نگهداری تجهیزات عنوان کرد که  با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی علیرغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه انجام شده است.  

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین از  انجام تعمیرات اساسی و نیمه اساسی ۲۳ تجهیز استراتژیک دریایی و بندری به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیارد ریال خبر داد که تأثیر به سزایی در صیانت از سرمایه‌های سازمانی و پاسخگویی به نیاز‌های عملیاتی دارد.  

آقای نظری می‌گوید: با هدف حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن بهره‌گیری از توان شرکت‌های فعال در این حوزه  ۴ پروژه تعمیراتی در دو بخش تجهیزات مخابراتی و بندری انجام شد.  

او با اشاره به ضرورت ارتقاء توان عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی (ره) به منظور  انجام وظایف حاکمیتی، انجام تعمیرات بر روی تجهیزات استراتژیک دریایی و خشکی را در راستای ارتقاء سطح ایمنی تجهیزات و جلب رضایتمندی مشتریان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.